Nowości w vendingu

  • Mus Tymbark

    Mus Tymbark to porcja pysznych owoców, podanych w lekkiej i praktycznej foemie. Są wygodną zdrową przekąską, którą możesz cieszyć się w każdej chwili - nawet w środku pracowitego dnia. 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT POWER+

    MIX SPORT POWER+ (laskowe, migdały, rodzynki, nerkowce) 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT VITAL

    MIX SPORT VITAL (laskowy, żurawina, rodzynki, dynia)

    zobacz więcej
  • Mieszanka studencka

    Kultowa mieszanka studencka Bakalland, to nr 1 na rynku, który od lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów. Dzięki zawartości najlepszej jakości bakalii i orzechów, otrzymują wysokiej jakości produkt, który dostarcza niezbędnych składników odżywczych i witamin. Ta popularna forma przekąski od teraz dostępna jest w nowym, poręcznym i impulsowym opakowaniu.

    zobacz więcej
  • 4MOVE

    Napoje 4MOVE z portfolio FoodCare zawierają nie tylko cenne biopierwiastki w odpowiednich proporcjach, lecz także witaminy i niewielkie ilości węglowodanów, a dzięki temu, że ciśnienie osmotyczne izotoników 4MOVE jest zbliżone do ciśnienia osmotycznego płynów ustrojowych, napoje te bardzo szybko i skutecznie nawadniają organizm i pozwalają utrzymać odpowiednie stężenie składników mineralnych i węglowodanów.

    zobacz więcej
  • BLACK ENERGY SAMURAJ

    W portfolio marki BLACK ENERGY DRINK lidera rynku napojów energetycznych,  pojawił się nowy energetyczny napój – BLACK ENERGY SAMURAJ (puszka 250 ml), dedykowany na okres wakacyjny. Napój jest połączeniem klasycznego Energy drinka zawierającego taurynę i kofeinę z egzotycznym i intensywnym smakiem mango.

    zobacz więcej

Uwaga! Przypominamy o unijnej regulacji!

13 grudniu 2014 roku w krajach UE weszły w życie regulacje standaryzujące znakowanie żywności.

W grudniu ubiegłego roku informowaliśmy o unijnej regulacji w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Weszła w życie 13 grudniu 2011 roku i teraz po trzech latach została ostatecznie wprowadzona w państwach UE.

Zasadniczym źródłem wiadomości o produkcie powinna być dołączona do niego etykieta. Na niej jednak nie zawsze można polegać. Takie materiały najczęściej opracowuje sztab marketingowców z firmy producenta, w którego zamyśle mają one spełniać funkcję nie tyle informacyjną, co promocyjną. Z uwagi na interes konsumentów ustawodawca wprowadził specjalne przepisy regulujące zasady i formy znakowania żywności. Ich celem jest ukrócenie procederu ukrywania przez producentów niekoniecznie korzystnych dla nich informacji i przymuszenie ich do podania konsumentowi informacji czytelnych, pożytecznych i nie wybiórczych.

W listopadzie 2011 roku zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Celem wprowadzonych regulacji jest uaktualnienie i ujednolicenie specjalistycznego prawa, które określa oznakowanie żywności i wymagania związane z podawaniem informacji o wartości odżywczej. Wspomniane przepisy wychodzą naprzeciw konsumentom. Łatwiej im teraz będzie nie popełnić błędu przy zakupie. Zasadniczym celem rozporządzenia jest głównie dostarczanie precyzyjnych i zgodnych z ustawodawstwem wiadomości. Kolejny powód wiąże się z zapewnieniem płynności funkcjonowania rynku wewnętrznego obrotu żywnością.

Więcej informacji znajdziecie Państwo w najnowszym Świecie Vendingu!