Nowości w vendingu

  • Mus Tymbark

    Mus Tymbark to porcja pysznych owoców, podanych w lekkiej i praktycznej foemie. Są wygodną zdrową przekąską, którą możesz cieszyć się w każdej chwili - nawet w środku pracowitego dnia. 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT POWER+

    MIX SPORT POWER+ (laskowe, migdały, rodzynki, nerkowce) 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT VITAL

    MIX SPORT VITAL (laskowy, żurawina, rodzynki, dynia)

    zobacz więcej
  • Mieszanka studencka

    Kultowa mieszanka studencka Bakalland, to nr 1 na rynku, który od lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów. Dzięki zawartości najlepszej jakości bakalii i orzechów, otrzymują wysokiej jakości produkt, który dostarcza niezbędnych składników odżywczych i witamin. Ta popularna forma przekąski od teraz dostępna jest w nowym, poręcznym i impulsowym opakowaniu.

    zobacz więcej
  • 4MOVE

    Napoje 4MOVE z portfolio FoodCare zawierają nie tylko cenne biopierwiastki w odpowiednich proporcjach, lecz także witaminy i niewielkie ilości węglowodanów, a dzięki temu, że ciśnienie osmotyczne izotoników 4MOVE jest zbliżone do ciśnienia osmotycznego płynów ustrojowych, napoje te bardzo szybko i skutecznie nawadniają organizm i pozwalają utrzymać odpowiednie stężenie składników mineralnych i węglowodanów.

    zobacz więcej
  • BLACK ENERGY SAMURAJ

    W portfolio marki BLACK ENERGY DRINK lidera rynku napojów energetycznych,  pojawił się nowy energetyczny napój – BLACK ENERGY SAMURAJ (puszka 250 ml), dedykowany na okres wakacyjny. Napój jest połączeniem klasycznego Energy drinka zawierającego taurynę i kofeinę z egzotycznym i intensywnym smakiem mango.

    zobacz więcej

Czerwiec 2013

Czerwiec 2013

Świat Vendingu numer 10/2013

Spis treści 10/2013

6 WIADOMOŚCI

12 TEMAT WYDANIA

Ile powinna kosztować kawa (artykułem, do którego tym razem nawiązuje motyw z okładki, chcemy wywołać dyskusję wśród Czytelników. Niskie ceny napojów kawowych z automatów bulwersują część środowiska, gdyż z czystej kalkulacji ekonomicznej wynika, że sprzedaż taniej kawy na pewno przynosi straty)

16 PŁATNOŚCI

Zbliż kartę (kluczową korzyścią związaną z obniżką tzw. opłaty interchange, może być przede wszystkim systematyczny wzrost liczby punktów, w których konsumenci będą mogli płacić kartą. Interchange w Polsce do końca roku 2012 wynosił średnio 1,6% wartości każdej transakcji kartowej. To ponaddwukrotnie więcej niż średnia stawek ze wszystkich państw UE – 0,72%)

20 MINIVENDING

Minivending dla operatorów OCS (w poszukiwaniu nowych rozwiązań wspierających operatorów, branża vendingowa przygotowała dla nich nowe narzędzie - niewielki automatyczny podajnik umożliwiający wydawanie kapsuł)

22 RYNEK

Orzeźwienie pod ręką (z raportu dotyczącego globalnego rynku napojowego przygotowanego przez firmę Rabobank wynika, że największy wpływ na trendy rynkowe będzie miał popyt na napoje z kategorii wellness oraz produkty prozdrowotne, takie jak napoje proteinowe czy zawierające pro- i prebiotyki)

25 MINIVENDING

Mini urządzenia – maksi możliwości (obecnie z małych automatów zdecydowanie najbardziej rentowna jest sprzedaż prezerwatyw. Nie tylko z powodu wysokiej marży, ale również dzięki zapewnieniu klientowi intymności zakupu)

STOWARZYSZENIA

28 Nowe władze z nowymi planami (w maju br. w Warszawie odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Vendingu. Zostały wybrane nowe władze, których członkowie pragną aktywnie angażować się pracę m.in. nad zmianą postrzegania PSV przez operatorów i dostawców)

29 Nowi członkowie PSV – (do grona członków zwyczajnych dołączyłafirma Kofeina professional vending działająca od 1999 r. Nowym członkiem wspierającym została firma Bakoma znany producent galanterii mlecznej. Spółka rozpoczęła działalność w 1989 r.)

30 Nagrody EVA – rozdane (odczas konferencji EurOps, zorganizowanej 5 maja 2013 roku przez Europejskie Stowarzyszenie Vendingu (EVA) w ramach Rejsu Vendingu, ogłoszono zdobywców nagród „Image of Vending Award")

29 NOWE PRODUKTY