Nowości w vendingu

  • Mus Tymbark

    Mus Tymbark to porcja pysznych owoców, podanych w lekkiej i praktycznej foemie. Są wygodną zdrową przekąską, którą możesz cieszyć się w każdej chwili - nawet w środku pracowitego dnia. 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT POWER+

    MIX SPORT POWER+ (laskowe, migdały, rodzynki, nerkowce) 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT VITAL

    MIX SPORT VITAL (laskowy, żurawina, rodzynki, dynia)

    zobacz więcej
  • Mieszanka studencka

    Kultowa mieszanka studencka Bakalland, to nr 1 na rynku, który od lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów. Dzięki zawartości najlepszej jakości bakalii i orzechów, otrzymują wysokiej jakości produkt, który dostarcza niezbędnych składników odżywczych i witamin. Ta popularna forma przekąski od teraz dostępna jest w nowym, poręcznym i impulsowym opakowaniu.

    zobacz więcej
  • 4MOVE

    Napoje 4MOVE z portfolio FoodCare zawierają nie tylko cenne biopierwiastki w odpowiednich proporcjach, lecz także witaminy i niewielkie ilości węglowodanów, a dzięki temu, że ciśnienie osmotyczne izotoników 4MOVE jest zbliżone do ciśnienia osmotycznego płynów ustrojowych, napoje te bardzo szybko i skutecznie nawadniają organizm i pozwalają utrzymać odpowiednie stężenie składników mineralnych i węglowodanów.

    zobacz więcej
  • BLACK ENERGY SAMURAJ

    W portfolio marki BLACK ENERGY DRINK lidera rynku napojów energetycznych,  pojawił się nowy energetyczny napój – BLACK ENERGY SAMURAJ (puszka 250 ml), dedykowany na okres wakacyjny. Napój jest połączeniem klasycznego Energy drinka zawierającego taurynę i kofeinę z egzotycznym i intensywnym smakiem mango.

    zobacz więcej

XX-lecie European Vending Association

  11. grudnia w Brukseli odbyła się konferencja pod tyułem "Maksymalizacja twojego sukcesu w ciągu najbliższych 20 lat" z okazji 20-lecia Europejskiego Stowarzyszenia Vendingu (EVA). 
W spotkaniu wzięło udział wielu przedstawicieli firm i instytucji vendingowych z całej Europy, od członków rad nadzorczych i prezesów największych koncernów, operatorów przez przedstawicieli narodowych stowarzyszeń po reprezentantów instytucji europejskich i badawczych. 

Cykl paneli dyskusyjnych otworzył dr. Steffen Schwarz z Coffee Consulate. Jego pasjonująca opowieść o historii picia kawy była jedynie prologiem do pokazania słuchającym jak zaadoptować ich biznes do zmieniającyh się przyzwyczajeń konsumentów. Nieco mniej efektowne, ale nie mniej ważne było wystąpienie Gerharda Huemera, dyrektora do spraw ekonomii i polityki fiskalnej w UEAPME (europejskiego stowarzyszenia rzemieślników i drobnych przedsiębiorców), który tłumaczył obecnym dlaczego instytucje europejskie, a za nimi rządy państw-członków, wybierają określoną drogę fiskalizacji. Wypowiedź pana Huemera spotkała się z natychmiastową reakcją przedstawicieli Komisji Europejskiej, obecnymi na sali. Kolejny prelegent, Fouad Semiali starał się przenieść uczestników konferencji w vendingowy świat za 20 lat.

Po przerwie lunchowej głos zabrał Starbucks, który ustami Michaela Haleya, dyrektora sprzedaży samoobsługowej na rynek Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki wyjaśniał dlaczego interesuje się vendingiem oraz co powoduje że Starbucks wchodzi w vending w ten, a nie inny sposób. 

Kolejnym punktem był wybór innowacji roku. Uczestnicy konferencji mieli możliwość zapoznania się z siedmioma propozycjami. Każda firma miała kilka minut na prezentacje swojego produktu po czym odbyło się głosowanie. W konkursie wystartowały: Advantech, 24'Vend/Unicum, Ingenico, Microtronic, Coveris, N&W, Mars. Zwycięzcą została firma Microtronic, która zaprezentowała innowacyjną aplikację zarządzającą płatnościami i marketingiem w automacie. 

Kolejny punkt to czas wspomnień. Byli prezesi i dyrektorzy generali wypowiadli się na temat pierwszych kroków i historii EVA. Każdy dostał pamiątkowy list i statuetkę, a w pamięci słuchających utkwiło kilka anegdot min. o tym jak przedstawiciele EVA przedostiali się z wrzutnikiem monet i tłumaczyli urzędnikom unijnym, że każda zmiana monety to "rewolucja w vendingu".

Głównym sponsorem spotkania był Microtronic. Kolejnymi: Ingenico, VeriFone, Advantech i 24'Vend/Unicum. Wszyscy sponsorzy mieli możliwość zaprezentowania swoich produktów i uczestnictwa w konkursie na innowację roku. 

Po dniu pełnym wystąpień i dyskusji, uczestnicy konferencji udali się na uroczystą kolację do historycznego Belgian Comics Museum. Następnego dnia odbyloło się spotkanie narodowych stowarzyszeń vendingowych w trakcie którego omówiono bieżące problemy vendingu w Europie. 

W czasie konferencji oraz na spotkaniu stowarzyszeń PSV reprezentowali Aleksander Wąsik oraz Dariusz Czapiewski. 

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA GALERII