Nowości w vendingu

  • Mus Tymbark

    Mus Tymbark to porcja pysznych owoców, podanych w lekkiej i praktycznej foemie. Są wygodną zdrową przekąską, którą możesz cieszyć się w każdej chwili - nawet w środku pracowitego dnia. 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT POWER+

    MIX SPORT POWER+ (laskowe, migdały, rodzynki, nerkowce) 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT VITAL

    MIX SPORT VITAL (laskowy, żurawina, rodzynki, dynia)

    zobacz więcej
  • Mieszanka studencka

    Kultowa mieszanka studencka Bakalland, to nr 1 na rynku, który od lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów. Dzięki zawartości najlepszej jakości bakalii i orzechów, otrzymują wysokiej jakości produkt, który dostarcza niezbędnych składników odżywczych i witamin. Ta popularna forma przekąski od teraz dostępna jest w nowym, poręcznym i impulsowym opakowaniu.

    zobacz więcej
  • 4MOVE

    Napoje 4MOVE z portfolio FoodCare zawierają nie tylko cenne biopierwiastki w odpowiednich proporcjach, lecz także witaminy i niewielkie ilości węglowodanów, a dzięki temu, że ciśnienie osmotyczne izotoników 4MOVE jest zbliżone do ciśnienia osmotycznego płynów ustrojowych, napoje te bardzo szybko i skutecznie nawadniają organizm i pozwalają utrzymać odpowiednie stężenie składników mineralnych i węglowodanów.

    zobacz więcej
  • BLACK ENERGY SAMURAJ

    W portfolio marki BLACK ENERGY DRINK lidera rynku napojów energetycznych,  pojawił się nowy energetyczny napój – BLACK ENERGY SAMURAJ (puszka 250 ml), dedykowany na okres wakacyjny. Napój jest połączeniem klasycznego Energy drinka zawierającego taurynę i kofeinę z egzotycznym i intensywnym smakiem mango.

    zobacz więcej

Marzec 2013

Marzec 2013

Świat Vendingu numer 09/2013

Spis treści 9/2013

6 WIADOMOŚCI

10 ZARZĄDZANIE

Monitoring pojazdów w firmie vendingowej BMG Vending Partner (coraz więcej przedsiębiorców uświadamia sobie, jak ważna jest optymalizacja nakładów związanych z posiadaniem parku samochodów służbowych. Dzięki odpowiednio prowadzonej polityce flotowej oraz doborowi narzędzi można usprawnić i uprościć zarządzanie flotą samochodów)

13 RAPORT

Europa Wschodnia – więcej wody z dyspenserów (najnowszy raport Zenith International opublikowany w drugiej połowie 2012 r. wskazuje na ponowny wzrost liczby zainstalowanych na rynkach Europy Wschodniej dystrybutorów wody)

14 RYNEK

Point of use (w Polsce branża POU jest nadal w fazie rozwoju, ale dystrybutory wody z bezpośrednim podłączeniem do sieci wodociągowej zyskują szybko na popularności. W ciągu ubiegłego roku rynek wzrósł dwukrotnie, a pierwsze miesiące br. potwierdzają tendencję zwyżkową)

17 TRENDY

Table-topy pomału w górę (w Polsce liczba automatów TT sprzedanych w ostatnim roku jest dziesięciokrotnie niższa niż w Niemczech czy Holandii. Świadczy to jednocześnie o dużym potencjale, ale i sporym opóźnieniu naszego rynku względem innych krajów europejskich).

19 ZARZĄDZANIE

Zaplanuj, poinformuj, podziel się sukcesem (sukces w pracy jest obecnie bezpośrednio uzależniony od naszej zdolności do poznania i zrozumienia klientów jako ludzi, do stworzenia indywidualnej oferty skrojonej pod potrzeby klienta i do zbudowania trwałej relacji z klientem)

21 Ciekawostki

Uniwersalny sprzedawca (obok oferty artykułów spożywczych istnieje olbrzymi potencjał rozwoju sektora sprzedaży zupełnie innych produktów, które w krajach o rozwiniętym vendingu już funkcjonują bądź są wprowadzane)

24 TRENDY

Automat „elegancki” (wygląd i kształty automatów vendingowych sięgnęły w ostatnich latach wyżyn sztuki, a przyświecał temu jeden cel: budzenie potrzeb odbiorcy w wielu różnych obszarach, a nie tylko jednowymiarowe ich zaspokajanie)

25 STOWARZYSZENIA

EVA - strategia dla vendingu (na spotkaniu Europejskiego Stowarzyszenia Vendingu (EVA) w Brukseli 13 i 14 grudnia 2012 roku, liderzy branży z całej Europy określili ścieżkę rozwoju i stymulowania wzrostu całego sektora)

26 TARGI

29 NOWE PRODUKTY

30 W NASTĘPNYM WYDANIU