Marzec 2013
Świat Vendingu numer 09/2013
Spis treści 9/2013
6 WIADOMOŚCI
10 ZARZĄDZANIE
Monitoring pojazdów w firmie vendingowej BMG Vending Partner (coraz więcej przedsiębiorców uświadamia sobie, jak ważna jest optymalizacja nakładów związanych z posiadaniem parku samochodów służbowych. Dzięki odpowiednio prowadzonej polityce flotowej oraz doborowi narzędzi można usprawnić i uprościć zarządzanie flotą samochodów)
13 RAPORT
Europa Wschodnia – więcej wody z dyspenserów (najnowszy raport Zenith International opublikowany w drugiej połowie 2012 r. wskazuje na ponowny wzrost liczby zainstalowanych na rynkach Europy Wschodniej dystrybutorów wody)
14 RYNEK
Point of use (w Polsce branża POU jest nadal w fazie rozwoju, ale dystrybutory wody z bezpośrednim podłączeniem do sieci wodociągowej zyskują szybko na popularności. W ciągu ubiegłego roku rynek wzrósł dwukrotnie, a pierwsze miesiące br. potwierdzają tendencję zwyżkową)
17 TRENDY
Table-topy pomału w górę (w Polsce liczba automatów TT sprzedanych w ostatnim roku jest dziesięciokrotnie niższa niż w Niemczech czy Holandii. Świadczy to jednocześnie o dużym potencjale, ale i sporym opóźnieniu naszego rynku względem innych krajów europejskich).
19 ZARZĄDZANIE
Zaplanuj, poinformuj, podziel się sukcesem (sukces w pracy jest obecnie bezpośrednio uzależniony od naszej zdolności do poznania i zrozumienia klientów jako ludzi, do stworzenia indywidualnej oferty skrojonej pod potrzeby klienta i do zbudowania trwałej relacji z klientem)
21 Ciekawostki
Uniwersalny sprzedawca (obok oferty artykułów spożywczych istnieje olbrzymi potencjał rozwoju sektora sprzedaży zupełnie innych produktów, które w krajach o rozwiniętym vendingu już funkcjonują bądź są wprowadzane)
24 TRENDY
Automat „elegancki” (wygląd i kształty automatów vendingowych sięgnęły w ostatnich latach wyżyn sztuki, a przyświecał temu jeden cel: budzenie potrzeb odbiorcy w wielu różnych obszarach, a nie tylko jednowymiarowe ich zaspokajanie)
25 STOWARZYSZENIA
EVA - strategia dla vendingu (na spotkaniu Europejskiego Stowarzyszenia Vendingu (EVA) w Brukseli 13 i 14 grudnia 2012 roku, liderzy branży z całej Europy określili ścieżkę rozwoju i stymulowania wzrostu całego sektora)
26 TARGI
29 NOWE PRODUKTY
30 W NASTĘPNYM WYDANIU