Nowości w vendingu

  • Mus Tymbark

    Mus Tymbark to porcja pysznych owoców, podanych w lekkiej i praktycznej foemie. Są wygodną zdrową przekąską, którą możesz cieszyć się w każdej chwili - nawet w środku pracowitego dnia. 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT POWER+

    MIX SPORT POWER+ (laskowe, migdały, rodzynki, nerkowce) 

    zobacz więcej
  • MIX SPORT VITAL

    MIX SPORT VITAL (laskowy, żurawina, rodzynki, dynia)

    zobacz więcej
  • Mieszanka studencka

    Kultowa mieszanka studencka Bakalland, to nr 1 na rynku, który od lat cieszy się nieustającą popularnością wśród konsumentów. Dzięki zawartości najlepszej jakości bakalii i orzechów, otrzymują wysokiej jakości produkt, który dostarcza niezbędnych składników odżywczych i witamin. Ta popularna forma przekąski od teraz dostępna jest w nowym, poręcznym i impulsowym opakowaniu.

    zobacz więcej
  • 4MOVE

    Napoje 4MOVE z portfolio FoodCare zawierają nie tylko cenne biopierwiastki w odpowiednich proporcjach, lecz także witaminy i niewielkie ilości węglowodanów, a dzięki temu, że ciśnienie osmotyczne izotoników 4MOVE jest zbliżone do ciśnienia osmotycznego płynów ustrojowych, napoje te bardzo szybko i skutecznie nawadniają organizm i pozwalają utrzymać odpowiednie stężenie składników mineralnych i węglowodanów.

    zobacz więcej
  • BLACK ENERGY SAMURAJ

    W portfolio marki BLACK ENERGY DRINK lidera rynku napojów energetycznych,  pojawił się nowy energetyczny napój – BLACK ENERGY SAMURAJ (puszka 250 ml), dedykowany na okres wakacyjny. Napój jest połączeniem klasycznego Energy drinka zawierającego taurynę i kofeinę z egzotycznym i intensywnym smakiem mango.

    zobacz więcej

Rebranding coffeeheaven express na COSTA Express

Rebranding coffeeheaven express na COSTA Express

CHI Polska rozpoczęła rebranding sieci maszyn vendingowych coffeeheaven express na COSTA Express. W pierwszym etapie rebrandingu zmianom podlegają urządzenia zlokalizowane w rejonie warszawskim.

Proces zmian przebiega bardzo dynamicznie i rozpoczął się pod koniec października od rebrandingu maszyn coffeeheaven express na COSTA Express zlokalizowanych w rejonie warszawskim. W ciągu pierwszych 8 tygodni rebrandingu zmienionych zostanie 77 urządzeń na obszarze całej Polski. Maszyny są nowoczesne, a samo podejście do sposobu prezentowania kawy Klientom – bardzo innowacyjne.

CHI Polska równolegle ze zmianami maszyn vendingowych na COSTA Express, prowadzi rebranding sieci kawiarni coffeeheaven na COSTA COFFEE. Zakończenie pełnego procesu rebrandingu planowane jest na koniec 2015 roku. COSTA COFFEE to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest COSTA COFFEE.

COSTA Express to coś więcej niż zwykła, szybka kawa. To szczególna i wyróżniająca się propozycja dla wszystkich osób, którym zależy na wypiciu perfekcyjnej kawy, lecz czas nie pozwala im na odwiedzenie kawiarni. Bacznie przyglądamy się trendom konsumenckim i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, którzy są w biegu, a kawę chcą kupić w podróży bądź w pracy. Żyjemy coraz szybciej, ale nie chcemy rezygnować z jakości na rzecz szybkości – COSTA express jest właśnie odpowiedzią na te oczekiwania. Ziarna legendarnej mieszanki Mocha Italia, leżącej u podstaw sukcesu marki COSTA COFFEE, mielone są do każdego kubka kawy na bieżąco. Do tego prawdziwe mleko, dbałość o wysokie standardy i otrzymujemy wyśmienity smak kawy, które dają wrażenie, jakby w maszynie ukryty był barista” – mówi Wiktor Sawoniaka, Dyrektor coffeeheaven express i COSTA Express. 

Aktualnie w Polsce znajduje się 159 urządzeń coffeeheaven express i COSTA Express. Zlokalizowane są one na najlepszych stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo, w biurach dużych firm. Po zakończeniu procesu rebrandingu maszyn vendingowych kontynuowana będzie ekspansja COSTA Express na polskim rynku.

Firma CHI Polska SA jest obecna na polskim rynku od 1999 roku i jest operatorem COSTA COFFEE i coffeeheaven. CHI Polska rozpoczęła proces rebrandingu, w wyniku którego lider europejskiego rynku kawowego, COSTA COFFEE, zastąpi markę coffeeheaven. W pierwszej fazie rebrandingu zmieniło się 20 warszawskich kawiarni. Druga faza rebrandingu obejmie wszystkie pozostałe kawiarnie w całej Polsce. W trzeciej fazie rebrandingu CHI Polska będzie zarządzała tylko marką COSTA COFFEE. Obecnie pod szyldem COSTA COFFEE oraz coffeeheaven funkcjonuje ponad 100 kawiarni zlokalizowanych głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski.